Polub kolczykiskawy na Facebooku

poniedziałek, 5 marca 2012

Żaby, koty i husky

Wróciłam :D
Trochę czasu mi zajęło uporanie się z praktykami.
Zastanawiałam się nad tutorialem. Ktoś ma jakąś propozycję ?:D
Na razie przedstawiam poprawionego smoka, którego wcześniej już tu zamieszczałam :)
Oraz moje żaby, koty i husky :D


złoto-zielony smok :)

żaba :) jest naprawdę duża :) nie znalazłam jeszcze dla niej jeszcze przeznaczenia

obie żaby :D być może ozdobię nimi pudełko? a może zostaną ze mną jako moje ulubienice
zielono - złoty zawijas :D

a to nowa róża- zawieszka którą zrobiłam :)  6 zł
a teraz kotki ! ten pojechał wczoraj do Niemiec :)

a ten jest mój i będzie siedział na pianinie

kociaki słodziaki :) figurki
a tu wszystkie koty razem - rudy i biały to naszyjniki :) każdy po 8 zł

dwa koty i husky :) wiem że trochę nieudany :) zrobiony na osobistą prośbę

zdjęcie rodzinne :D
i sam husky :)

a tu naszyjnik - głowa husky :)

z języczkiem :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz