Polub kolczykiskawy na Facebooku

piątek, 16 marca 2012

Toutorial na kwiat

A oto niespodzianka! :D Toutorial na jeden z moich autorskich wzorów, który bardzo często wykorzystuję :)
Miłej zabawy!
P.S. Na pasku po prawej stronie zamieściłam linki do strony Artillo i Artstacja z moimi dziełami :)
Dzięki za 3000 wyświetleń! :)

Co potrzebujemy? Dowolny kolor modeliny :D Można oczywiście zrobić wersję wielokolorową, ale tu prezentuję kwiat wykonany z jednego koloru, w tym przypadku różowego :)
Dzielimy modelinę na części :
Powinno być 12 kuleczek na płatki i jedna na środek kwiatka. Teraz rozpłaszczamy 12 kuleczek :
Następnie każdą z nich zwijamy :
A następnie  zaginamy koniec palcami :
Tak postępujemy ze wszystkimi płatkami :
Następnie bierzemy kuleczkę która będzie środkiem i przyklejamy do niej 6 płatków:
Zbliżenie :D
Następnie doklejamy drugi rząd płatków, pomiędzy płatkami które są przyklejone do środka :
Mamy kwiatek :D Ale to nie koniec. przewracamy go na drugą stronę :
I Przyklejamy większą spłaszczoną kulkę tak aby skleić wszystkie płatki od spodu razem :
Teraz już się nie rozpadną  :) A oto efekt końcowy :
Mam nadzieję że wam się podobało ! :D

2 komentarze:

  1. Świetny tutek. dziękuję. Przyda mi się bo zupełnie bez pomyślenia kupiłam mase bizuteryją i leży taka sama smutna a ja jestem antytalent do lepienia. Może mi sie uda z tym przepisem :)

    OdpowiedzUsuń