Polub kolczykiskawy na Facebooku

niedziela, 8 lipca 2012

Moj Maine coon :D

Przepraszam za tak długą przerwę ale to była najgorsza sesja w moim życiu ;p
Potem postanowiłam spełnić swoje marzenie i kupić kota :D
I też nie miałam czasu żeby zająć sie blogowaniem.

A oto w ramach pocieszenia zdjęcia mojej kotki rasy Maine coon, oraz kilka moich wyrobów :)




  


   


kotki z koralikowymi oczkami :)

słodziaki :) 9 zł
kolczyki techniką decoupage trollface :) 10 zł

na modelinie :)
pierścionek kwiat zrobiony na zamówienie 10 zł

na ażurowej podstawie

brązowo - złoty

delikatny :)

5 komentarzy:

  1. śliczna biżuteria :) A kicia jest przesłodka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kociak:) zdecydowanie wolę te rasowe od dachowców:P zapraszam na słodką biżuterię:)

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja lubię i rasowe i dachowce ale Maine coony mają cudowny charakter i dlatego wybrałam kociaka tej rasy :)
    Dzięki za odwiedziny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne. : )
    brat mnie poprosił o brelok z trollface i chyba zrobię podobnie jak ty. ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń